Death Come True'da Etkileşimli Hikaye Anlatımı
Death Come True, oyun ile sinematik hikaye anlatımı arasındaki sınırları bulanıklaştıran benzersiz bir tam hareketli video oyunudur. Android için geliştirilen bu macera oyunu, Danganronpa serisindeki çalışmalarıyla tanınan Kazutaka Kodaka tarafından oluşturulan etkileyici bir anlatı deneyimi sunar. Oynanış, oyuncuların yaptığı seçimler etrafında döner ve bu seçimler hikayenin sonucunu doğrudan etkiler, böylece her oynayışta önemli ölçüde değişebilen kişiselleştirilmiş bir deneyim yaratır.
Bir otelde geçen oyunda, oyuncular hafızası olmayan ve aynı zamanda aranan bir seri katil olan Makoto Karaki rolünü üstlenir. Yenilikçi zaman atlama mekaniği, onun öldüğünde geçmişe dönmesine olanak tanır ve oyuncuların farklı kararları ve bunların sonuçlarını keşfetmesini sağlar. Gerilim arttıkça, oyuncular Makoto'nun kimliği ve onu mevcut durumuna götüren olaylar hakkında gerçeği ararken güven ve aldatma arasında gezinmelidir.